Travel as much as you can, as long as you can. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu Travel as much as you can, as long as you can. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu

Travel as much as you can, as long as you can.

Blijf op de hoogte en volg Daphne

31 Maart 2014 | Nederland, Delft

Mijn vriendin Sarah van Dijk vroeg me vorig jaar, of ik het leuk zou vinden om in 2014 een city trip te doen in Europa samen.. Leeeuk natuurlijk! Maar hoe gaaf zou het zijn als zij naar mij toe zou komen aan het einde van mijn roadtrip om samen naar New York te gaan! Aaaaaah!!!
Haar reactie was precies zoals ik hoopte; JAAA!

Snel geregeld dus, op 2 september komt er een einde aan mijn roadtrip en vliegt Saar naar New York waar we dan samen tot 7 September blijven om vervolgens op 8 September weer thuis aan te komen (wil ik helemaal nog niet aan denken!!!).

We hebben grootste plannen.. Shoppen, stappen, sightseeing, foto’s maken en vooral genieten! Omdat we er in totaal 7 dagen zijn (woow!) hoeven we ons niet te haasten, we willen dan ook af en toe gewoon een terasje pakken en een middagje zonnen, picknicken en hunks spotten in central park! Loveee it!

We hebben al een hostel uitgekozen; B Hotel & Hostel in Brooklyn NY.
En de tickets zijn al geboekt, we zijn er eigenlijk al helemaal klaar voor!

Ook heb ik besloten iets eerder naar California te vliegen, mijn Trek begint op 13 Augustus maar ik vlieg er de 10e al naar toe. Heb ook al een super hostel gevonden bij het strand in Santa Monica. The H.I. Los Angeles/Santa Monica heet het en het zit als het goed is op een top locatie, vlak bij de winkels (my all time favorite Forever21!!!!) en bij het strand, zonnenn!!! Hier moet ik mezelf dus wel 3 dagen vermaken in mijn eentje wat best spannend is! Hoop dat er leuke mensen in mijn hostel zitten en anders vermaak ik me vast wel met wat shoppen en zonnebaden! Zat al te denken om een fiets te huren en zo de boulevard af te fietsen naar Venice beach!

De nacht van 12 op 13 Augustus slaap ik in downtown Los Angeles, in The Kawada Hotel. Waar ik waarschijnlijk de andere trekkers ga ontmoeten! Hier begint namelijk onze reis de 13e ‘s ochtends vroeg!

Nu kan ik beginnen met dingen regelen.. ik ben niet zo een kmpeerster.. mag dus nog o.a. een slaapzak kopen, anti-bug spray en een zaklamp. Shopping time!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Southern Sun 2014

Roadtrip!!!!

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Home sweet home!

07 September 2014

The last day

06 September 2014

Sex and the city

04 September 2014

I <3 New York

03 September 2014

Im in a New York state of mind
Daphne

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 10463

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 08 September 2014

Southern Sun 2014

Landen bezocht: