Lets go! - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu Lets go! - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu

Lets go!

Blijf op de hoogte en volg Daphne

10 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Santa Monica

Na maanden, weken, dagen van aftellen is het eindelijk zover! M'n koffer paste echt echt echt niet dicht, dus hop slaapzak eruit en dat zien we later wel weer.

Om half 7 sochtends werd ik opgehaald door Robin en z'n ouders om naar Schiphol te gaan. M'n slaapzak paste er bij Robin nog in, yeey! Na de security check waarbij ik na de bodyscan zo door mocht lopen en Robin als enige z'n schoenen uit moest doen, heel z'n tas overhoop moest halen, bewijzen dat zowel z'n telefoon als camera een telefoon een camera zijn door ze aan te zetten en extra goed gefouilleerd te worden mochten we het vliegtuig in!
Ik was doodziek en dan is vliegen geen pretje, 11uur vliegen helemaal niet. Maar na een paar kleine slaapmomenten (2uur in totaal), wat lekkere vliegtuig maaltijden (geen grap), boekjes lezen en de film August; osage county waren we er dan toch. LAX, Los Angeles AirPort, om half 12 sochtends dus lekker terug gegaan in de tijd! Het is hier 9uur vroeger. Eerst nog door de douane natuurlijk, verassend genoeg kwam Robin daar sneller doorheen dan mij, na de check op Schiphol had ik toch op z'n minst verwacht dat mijn terrorist weer even extra gecheckt zou worden! De meneer waarbij ik terecht kwam was wel erg geïnteresseerd in mijn voornaam en of ik wist hoe ik daar aan was gekomen, hele verhalen over de 'Griekse' naam Daphne en de oorsprong ervan aangehoord.. Z'n vrouw heet dus ook Daphne, vandaar! En toen mocht ik ook door, toen ik Robin niet zag schrok ik even, zou die dan toch meegenomen zijn naar een appart kamertje? Maar nee hij mocht niet boven wachten dus stond gelukkig gewoon beneden! Bagage kwam meteen en op naar een shuttle busje die ons naar het HI Hostel kon brengen. Een hele lange rit verder waarbij we eerst alle andere passagiers af gingen zetten, kwamen we aan! Hostel zag er echt goed uit, netjes en een leuke sfeer. Ik lag op een heleee grote kamer voor 12 meiden bedoeld. En Robin op een wat kleinere kamer voor 10 jongens. Maar nu komt het... Hij heeft een douche en wc en wasbak enz op de kamer en IK NIET!! Oneerlijk want ik moet nu dus het halve hostel doorlopen om te plassen of douchen, kut!!! En dat terwijl zijn kamer tegenover de toiletten en douches zit.

Besloten een klein uurtje te gaan slapen, wat op te frissen en om half 5 smiddags in de lobby af te spreken. Ik natuurlijk braaf daar, Robin 25 minuten te laat... Grrr.
Toen op naar de Santa Monica pier, wat er heel leuk uitzag, daar ons eerste burgertje gegeten en lekker gewandeld over de pier! De palmbomen overal zien er super leuk uit, en het is heeeerlijk weer! Even wat geshopt bij forever 21!!!! En wat andere winkels. Gelijk een nieuw jurkje, zonnebril en Nike rushe runners gescoord yeey! Nog even terug naar de pier want het was inmiddels donker en dat leek mij ook leuk met alle lampjes, er staat ook een achtbaan en reuzenrad op en die zag er super mooi uit! Toen naar het hostel even lekker douchen en om half 11 naar bedje toe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Monica

Southern Sun 2014

Roadtrip!!!!

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Home sweet home!

07 September 2014

The last day

06 September 2014

Sex and the city

04 September 2014

I <3 New York

03 September 2014

Im in a New York state of mind
Daphne

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 10473

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 08 September 2014

Southern Sun 2014

Landen bezocht: