Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Daphne

12 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag besloten "uit te slapen" en om 10uur te ontbijten. Voor die tijd wel koffers pakken en uit checken want het was tijd om naar The Kawada Hotel in LA te gaan. Weer met de bus (dit keer zonder vage figuren en zwervers) heelhuids aangekomen en ingecheckt, wat nog even lastig was, want de organisatie had ons opgeslitst.. Ik zou bij een meisje uit de groep slapen en Robin bij een van die gasten.. Niet helemaal hoe wij die avond voor ons zagen zeg maar.. Na wat geregel kregen we toch een kamer voor ons samen gekregen (ze probeerde ons er nog voor te laten betalen, nou nee!) spullen op de kamer droppen en shoppen!! Robin was z'n oplader in Nederland vergeten en we hadden nog een memorie card voor onze nieuwe camera nodig! Tegen de tijd dat we daar waren was de eerste prioriteit pleisters geworden... M'n voeten liggen helemaal open.. Blaren op m'n hielen van m'n schoenen, blaren aan de zeikant en tussen m'n tenen van de slippers, auch!! Voortaan blootsvoets door het leven gaan?!

Aan het einde van de middag de metro naar Hollywood gepakt om de Hollywood walk of Fame te bekijken! Ik was er al geweest 3jaar terug en alles was nog precies hetzelfde, zelfs de 'only today $5 store' was nu nog steeds only today $5. Leuk weer om de sterren op de grond te bekijken en de bekende namen te spotten! Kermit the frog, Britney Spears, tinkerbell enz enz. In de verte zagen we een menigte staan met hun mobiele telefoons in de aanslag en 3 nieuws busjes met camera's en al. Natuurlijk even gekeken wat er aan de hand was, het was allemaal voor de net overleden acteur Robin Williams. Bij zijn ster op de grond lagen allemaal bloemen en briefjes als afscheid. Mooi op te zien!
En ja toen was het moment dat we voorbij de hooters liepen en besloten daar wat te gaan eten! We hadden al besloten dat we dat zeker moesten doen omdat dit in zowat elke film voorbij komt met de serveersters met grote boobies en hele korte broekjes!! In het echt viel het allemaal wel mee, er zaten ook gewoon gezinnen te eten met kinderen maar toch leuk om te zien, en uiteraard moest Robin even met onze serveerster op de foto!
Daarna terug naar het hostel en om 11uur lagen we te slapen!