Camping time - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu Camping time - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu

Camping time

Blijf op de hoogte en volg Daphne

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Zion

Zion National Park! 15 aug

Vandaag eerst nog even het ontbijt buffet gepakt en toen naar de lobby met onze koffer want nu is het tijd om te gaan kamperen! Op naar Zion NP. Nog wat geslapen in het busje en toen waren we er al.. Eerst met z'n allen lunchen.. Wat een gedoe zeg, zo veel spullen en zooi. Hierna kregen we de uitleg over het opzetten van de tent, dit gaan we immers vaak doen de komende dagen! Was simpel zat dus dat hadden Robin en ik zo door. We gingen de omgeving maar eens bekijken, The Emerald Pools stonden op de agenda.. Met een shuttle busje het national parc in en vanaf daar was het hiken! Dit was geen moeilijke route maar zeker wel leuk om alvast een voorproefje te krijgen voor morgen! Dan gaat het echte werk beginnen!

Justin ging vanavond eten voor ons koken dus ik nam gebruik van de gelegenheid om lekker te gaan douchen. Eerst in m'n tentje alle douch spulletje bij elkaar te rapen.. Wat heb ik nodig? Shampoo, zeep, makeup remover, schone kleren enz enz. Eenmaal onder de douche kwam ik erachter dat ik toch een wel redelijk belangrijk item was vergeten.. M'n handdoek!! Aaaah help!!!! Niemand om me te helpen.... Wat nu? Met m'n oude kleren afdrogen? Helemaal nat m'n nieuwe kleren aandoen? Ennnn toen vond ik de oplossing!! Er zat een washandje in m'n toilettas, bingo! Daar lekker mee staan afdrogen hahaha..

We aten pasta wat best goed te doen was! Met corn en sandwiches erbij. Hierna afwassen en toen mocht je zelf uitzoeken wat je ging doen! We hadden een kampvuur maar ik gaf het al snel op, was inmiddels 11uur savonds en we moesten de volgende ochtend om 6uur klaar staan voor vertrek! Lekker gaan slapen, noujaaaa... Niet echt eigelijk. Het matrasje ligt echt dramatisch en ik had er nog al liest stiekem 2 gepikt hihi. Dan lag ik ook nog op mijn slaapzak vanwege de hitte.. En zelfs dan voelde het alsof je op de grond zelf lag... Dat word nog wat!

  • 17 Augustus 2014 - 22:32

    Will Smit:

    ja schat in zo.n tent is wel even anders dan zo.n luxe hotel !!
    dat is wel even wennen ,hopelijk is het snachts niet zo heet XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zion

Southern Sun 2014

Roadtrip!!!!

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Home sweet home!

07 September 2014

The last day

06 September 2014

Sex and the city

04 September 2014

I <3 New York

03 September 2014

Im in a New York state of mind
Daphne

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 10458

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 08 September 2014

Southern Sun 2014

Landen bezocht: