Zion National Park - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu Zion National Park - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu

Zion National Park

Blijf op de hoogte en volg Daphne

16 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Zion

Dusssss Robin en ik hadden ons verslapen door mijn schuld (iets met een verkeerde wekker zetten) wat inhield dat we 10min hadden om klaar te maken.. Wat een beetje chaotisch was, maar wat wel betekende dat we een extra half uurtje geslapen hadden.

Met ons busje naar het park en daar shuttle gepakt, we gingen de Angels Landing doen!

In totaal was de Angels Landing zo'n 8km lang en ja hij was behoorlijk pittig! Het begon met gewoon lopen maar na een tijdje werd het steeds stijler en na een lange tijd kwam er een stuk naar het hoogste punt waarbij je alleen nog maar kon klimmen! Er hingen allemaal kettingen waar je je aan vast moest houden! Met de gedachte dat er 6mensen zijn gestorven met deze hike, vond ik het op een heel hoog en gevaarlijk punt toch best wel eng worden en dacht ik bij mezelf hoeee kan ik dit nou vrijwillig doen? Maar het uitzicht boven was amazing en het voelde goed om tot de top te gaan! Na een kleine break, wat foto's en een hele grote groepsfoto met nog 2 andere trek groepen! Naar beneden gaan was nog enger.. Er lag veel zand en je schoof eigelijk naar beneden.. Er kwamen nog steeds mensen naar boven wat eigelijk echt niet te doen is zo laat in de ochtend, vanwege de hitte. Hele gave foto's gemaakt en een geweldige ervaring rijker weer met de shuttle naar het kamp.. Daar geen tijd om te relaxen, tenten moesten opgeruimd worden want we gingen verder op pad.

Onderweg gestopt bij een heel typische liquor store en voor mij wat margarita beers gekocht?? Geen idee wat het is maar we gaan het meemaken!

Toennnn kwamen we aan op de cowboy ranch waar we gingen kamperen... Dus weer hetzelfde liedje, tenten opzetten, koffer erin enz enz. Alleen zouden Lucy, Jade, Jasmine en ik gaan paardrijden dus wij moesten snel omkleden en klaar staan! Robin moest de tent dit keer dus in z'n eentje opzetten. We werden opgehaald door een cowgirl met een jeep en reden naar de ranch die op het zelfde terein was! Iedereen kreeg een paard, mijne had ik meteen al gespot.. De mooiste die er bij stond, beige met vlekken!! Hij heet Charlie! Was niet heel spannend allemaal want we moesten in een rij achter elkaar blijven de hele tijd. Gelukkig was Charlie het daar niet mee eens dus wij gingen af en toen gewoon zelf lopen! En andere paarden inhalen enzo! Door een heel mooi gebied gewandeld met bergen. Jade reed op Badger, Jasmine reed op Cabber en Lucy reed op Shaggy! Nog even met cowgirl pose op de foto en de 2uur zaten er al weer op. Terug naar het kamp want ons steak dinner stond al klaar! Ik had overgens een hamburger want biefstuk is niet zo mijn ding! Helaaaaas had ik migraine gekregen en werd het geen party barn voor mij. Ik heb een heerlijke lange douche genomen en m'n tent in gedoken, was toch al weer 11uur dus prima! Robin ging wel naar de party barn en dat was meer een potje poolen en wat Flip cup spelen,. Zoveel heb ik er niet aan gemist!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Zion

Southern Sun 2014

Roadtrip!!!!

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Home sweet home!

07 September 2014

The last day

06 September 2014

Sex and the city

04 September 2014

I <3 New York

03 September 2014

Im in a New York state of mind
Daphne

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 10460

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 08 September 2014

Southern Sun 2014

Landen bezocht: