New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu

New Orleans

Blijf op de hoogte en volg Daphne

27 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New Orleans

Half 10 met z'n allen aan het ontbijt en toen de stad in gelopen want we gingen de Mississippi river steam boot cruise doen!!! Hele mooie grote boot waar we ook lekker op hebben gelunched! Ik genoot vooral van de stokbroodjes met boter, vis en uiteraard het toetje bread pudding! Robin had heel z'n bord goed gevult met pasta, rijst, bonen, worstjes en vis! Aan het begin werd er op de boot veel verteld over new orleans en de andere plekken waar we langs kwamen maar daarna kwam de jazz music!

Na de cruise gingen we opsplitsen, de meiden gingen shoppen en de mannen terug naar het hotel! Niet heel veel gekocht helaas.. Maar wel leuk met de dames op stap een keer! Wel een matching ketting gekocht samen met Abby <3.
Terug in het hotel was ik helemaal kapot maar we moesten al weer snel klaar maken voor de avond.

Eerst een po-boy broodje gehaald met gegrilde kip en toen was het tijd voor de jazz voorstelling. Typisch New Orleans en daarom misschien wel leuk, maar de combinatie van $20,- entree en mijn haat aan jazz muziek heb ik toch gepast! Robin ging wel en het was wel echt goede jazz..
Samen met Abby, Jade en Lucy zijn wij ondertussen wat winkeltjes afgegaan. Totdat dat saai werd en we langs een male stripper club liepen... We werden geroepen door de halfnaakte mannen die voor de deur stonden! Leek ons toch wel grappig om even te gaan kijken.. Dus wij naar binnen, ik doe die deur open naar de zaal en wat zien we daar? Een naakte (op het inieminie stringetje na) bruine gast die z'n Magic Mike moves uit de kast haalde! Whaaa wij voelde ons gelijk zwaar ongemakkelijk en gingen zo ver mogelijk achterin staan, wat lastig was omdat er bijna niemand in de zaal was.. En meisje tipte hem door een dollar in z'n slip te doen en kreeg gelijk een halve lapdance van hem! Ook helemaal met z'n zaakje in haar gezicht enzo.. Wij keken elkaar aan.. We moeten hier nu weg, dalijk zijn wij de volgende!! Toen iemand anders wegging grepen we onze kans en rende snel achter hun aan! Stripclub in New Orleans, check! Kunnen we van ons lijstje afstrepen haha.

Toen kozen we voor een wat veiligere optie, we gingen naar cat's meow! De karaoke bar van gister avond.. Lekker meegezongen en een drankje gedaan en toen was het tijd om terug te gaan naar de groep! De rest opgehaald bij de jazz club.

Nog even wat rondgelopen met zijn alle tot Jasmine en ik besloten dat we wel een lezing wilde.. Handpalmen of tarot kaarten. We kwamen een gypsy vrouwtje tegen en namen plaats. Eerst zei ze; either good or bad, no hard feelings, okay?
Ze begon met mij en liet me twee wensen doen, laat het vanuit je hart komen zei ze! Daarna ging ze mijn hand lezen. Ik heb nog een lang leven voor me, ik word tussen de 90-95 jaar oud. 'So you aint going no where'.
Ook zag ze veel reizen in mijn toekomst, noord, oost, zuid en west!
Ze vroeg: 'Have you ever tought of becoming a nurse or doctor??'
'No'
'You should think it over.. Even tough you dont like blood.. You have the power of healing!'

Toen ze de tarot kaarten ging leggen, vroeg ze bij de eerste kaart gelijk; 'What is the name of your ex?'
'Roy...'
'That love died a long time ago'
(Ja uh duuh haha das toch logisch)

'What is the name of the new man in your life?'
'Robin'
'He loves you very much.. He has his own ways of showing you this. But he loves you!!!'

Ook sprak ze over dat ik nog niet klaar ben om te trouwen, ik moet nog flink sparen voor ik die dag zo mooi kan maken als ik wil.. 3 kinderen is meer dan genoeg voor me, als ik er 5 zou krijgen zou ik de haren uit m'n kop trekken en gek worden! Ik geef niet om geld, er zijn belangrijkere dingen in het leven. Ik ben normaal maar een freak in de slaapkamer?! En als ik iets wil in het leven ga ik ervoor.. 'You get of your ass and get it'. En als laatste zei ze nog:
'Are you on birthcontroll?'
'Yes...'
'That does'nt work in your family!!!!!! Use condoms!!!'

Al met al een hele bijzondere ervaring.. Of ik er in geloof is een tweede, maar dit was erg leuk om een keertje te doen!

New Orleans was te best!!!!
Swamp tour, missisipi river steamboot cruise, stappen en karaoke at Bourbon street, Jazz music, stripclubs, shoppen en wat voodoo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Orleans

Southern Sun 2014

Roadtrip!!!!

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Home sweet home!

07 September 2014

The last day

06 September 2014

Sex and the city

04 September 2014

I <3 New York

03 September 2014

Im in a New York state of mind
Daphne

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 10461

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 08 September 2014

Southern Sun 2014

Landen bezocht: