The last day of Trek - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu The last day of Trek - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu

The last day of Trek

Blijf op de hoogte en volg Daphne

02 September 2014 | Verenigde Staten, Philadelphia

Vandaag was onze laatste dag met de trek groep... Om 9uur vanaf cherry Hill campsight in DC vertrokken! Voor de aller laatste keer de tent naar beneden gehaald.. Bubbles you where great i love you but i hate you!!! Ik ga noooooit meer in een tentje! Dat is zeker :)
Nog even op de foto met de grote adelaar die daar stond! Toen 2,5 uur gereden naar Philadelphia. Daar gelunched bij Jim's steaks!
Philly staat bekend om zijn cheese steaks! Uiteraard hebben Robin en ik die dus uitgeprobeerd! Was erg lekker!! Daarna met de bus naar wat bekende punten. De Rocky steps en zijn standbeeld! En de liberty bell! Nog wat laatste groepsfoto's gemaakt! Daarna doorgereden naar New Jersey! Waar we afgezet werden bij een hotel dicht bij het vliegveld.. Tijd voor het afscheid! Gedag gezegd en een tippie voor Justin! Groepsknuffel gedaan haha.. Toen met een groepje met de shuttle naar het vliegveld waar we dan weer te trein naar Penn station, NY moesten hebben! Daar was het echt tijd voor het afscheid! Wel jammer dat ik die meiden (voorlopig) niet meer ga zien!! Maar m'n girl Abby woont gelukkig in Engeland dus er bestaan al plannen om elkaar op te gaan zoeken!!
Robin en ik samen verder op zoek naar de metro.. Wat een chaos op Penn station, niet normaal!! En helemaal niet duidelijk aangegeven..
Gelukkig is het ons uiteindelijk gelukt en jawel na een lange vermoeiende trip kwamen we aan in Brooklyn.. Bij het B&B hostel!! Waar Sarah op ons zat te wachten in de lobby!! Die had al weer wat mee gemaakt hoor.. Ze was smiddags al aangekomen maar kon niet inchecken zonder mij. Dus was ze even gaan wandelen en in een parkje gaan zitten.. Kwam er een man naast haar zitten trekt die z'n broek naar beneden en gaat die staan plassen haha!! Welcome to new york!

Snel inchecken en opfrissen, we wilde natuurlijk zo snel mogelijk New York in! Onze kamer is inieminie maar wel van Saar en mij alleen! Met een stapelbedje.. Opzich prima te doen en wel heel netjes allemaal!
Met de metro naar time square waar we onze ogen uitkeken bij de lampjes en reclames! Voor mij niet de eerste keer maar blijft leuk! Ook even de m&m store bezocht met muren vol met kokers met m&m's! Zag er heeeerlijk uit maar we hebben ons beheerst! Wel even de test gedaan welke kleur m&m onze "mood" was op dat moment. Robin was dark pink en ik was dark Chocolate mix.. Oelala!

Saar was inmiddels al meer dan 24uur wakker met haar reis erbij, en Robin en ik waren gewoon kapot van de afgelopen weken.. Dus na een avond maaltijd bij de Mac op time square zijn we lekker terug naar het hostel gegaan en lekker gaan slapen.