Glamping - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu Glamping - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu

Glamping

Blijf op de hoogte en volg Daphne

17 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon


Vanochtend moesten we 9uur klaar staan dus half 8 me bed uitgekomen! Eerst me tandjes poetsen enzo.. Stond ik me haar te stijlen, Jasmine helemaal verbaasd... And I was just like: well yeaaah, im Clamping. Wat dus glamerous camping is! Kamperen is toch niet zo voor mij weggelegd merk ik wel.. Het ligt echt dramatisch op de grond, me rug doet echt mega zeer en ik vind het heeeeeel lastig om uit m'n koffer te moeten leven. Ik wil liever al m'n spulletjes uitstallen en m'n kleren netjes ophangen zodat ik er lekker doorheen kan "bladeren" en m'n outfit uit kan kiezen. Maarrrrr voorlopig is het nog even kamperen dus wen er maar gewoon aan he.
Met z'n alle op ons gemakje ontbeten, de tenten opgeborgen en gaan!' Dachten we dan, Jenn en Abby zaten nog op hun gemakje koffers op te ruimen in de tent.. Ik zou me daar ongemakkelijk bij voelen maar hun hadden totaal geen haast. Nadat hun ook klaar waren 20 minuten later konden we vertrekken! Eerst naar de wallmart om boodschappen te doen! We hebben onszelf opgesplitst in 3 groepen. David, David, Jasmine en ik waren de ontbijt groep... Nouuuu dat hebben we goed gedaan!! Bagels, cremecheese, yogurt, pannenkoeken, spek, 2 soorten cereal, aardbeien, bananen, melk, sinasappelsap, appelsap enz enz hebben we voor de groep gehaald voor de komende 2 dagen.

We hebben van Oek, een van Zuid-Koreaanse gasten een souvenir uit zijn land gekregen, een nagelknipper/bier opener (random combi) met een poppetje in traditionele kleding eraan hangend gekregen. Wel lief van hem, we moesten wel lachen.. Ik ga naar Amerika en waar kom ik mee terug? Een Zuid-Koreaans souvenir!

Next stop: Horseshoe bend hike!
15 minuten naar beneden lopen en dan kom je echt bij een prachtig gebergte uit met uitzicht op de Colorado river! Paar groepsfoto's gemaakt en toen weer naar boven.. Pff dat was wel een stukje zwaarder! Door het zand lopen in de bloedhitte, pittig!

Toennn wisten we niet echt wat er aan de hand was, we moesten uit het busje en kregen een blinddoek voor! Allemaal in een rij en in een soort optocht liepen we achter elkaar aan. Een man riep nog; WATCH OUT!!! DONT DO IT!!!
Justin zette ons op een rij en telde af; 3,2,1 take them off!! Blinddoek af en jaaaa daar was die dan. De grand canyon!!!! Wauw... Echt heel mooi! We waren er maar eventjes want we moesten naar het kamp om onze tenten op te zetten! Robin en ik probeerde een goed plekje te zoeken zonder stenen en kuilen..

Justin ging de stad in om pizza's te halen. Hij haalde ons op en we reden naar een prachtig vieuw point om daar bij zonsondergang pizza te eten.. Dat doe je echt maar een keer in je hele leven!!! Heel gaaf.

Bij kamp aangekomen lekker douchen en toen marsmellos roosteren en smores eten bij het kampvuur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Canyon

Southern Sun 2014

Roadtrip!!!!

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Home sweet home!

07 September 2014

The last day

06 September 2014

Sex and the city

04 September 2014

I <3 New York

03 September 2014

Im in a New York state of mind
Daphne

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 10488

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 08 September 2014

Southern Sun 2014

Landen bezocht: