Alabama time ya'll - Reisverslag uit Tuscaloosa, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu Alabama time ya'll - Reisverslag uit Tuscaloosa, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu

Alabama time ya'll

Blijf op de hoogte en volg Daphne

28 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Tuscaloosa


Ennnn weer op pad na een heerlijk ontbijtje met zelfgemaakte wafels, geroosterde crosaintjes met kaas en zwarte thee! Eerst naar de Walmart voor wat shopping! 3x ontbijt, 3x lunch en 3x avondeten! Mijn groep was verantwoordelijk voor alle lunches en 1 avondmaal, wat bbq'e word! We hebben weer goed ons best gedaan en lekkere dingetjes gehaald! Terug in de auto hielden Abbie en Jen een hoeveel druiven passen er in je mond wedstrijd. Abbie kon na 7 druiven al niet meer ademen, maar Jen haalde de 20 tot het druivensap werd en het vol uit der mond schoot, iewl! Maar wel grappig :)

We reden naar Tuscaloosa, daar onze tentjes opgezet wat gegeten (again kip, rijst en een miljoen groenten.... Pff) en toen snel klaarmaken we gingen bowlen! Onderweg eerst langs het stadium van Alabama's college gereden waar de film forrest gump zich ook voor een deel in afspeelt als hij op football zit! (Yup our tourguide loves forrest gump).

Met bowlen zat ik in het team bij Jasmine, Jade, Katie, Lucy en Justin. Eerste ronde werd ik 4e maar won ik wel van Robin die 99 scoorde in zijn team, terwijl ik de 101 haalde! Tweede ronde had Robin 120 en ik 104.. Werd die keer overgens wel 2e in mijn eigen team!!

Ook nog 2 potjes airhockey gespeeld, tegen Abby en tegen Robin.. Uiteraard heb ik die beide gewonnen ;) van Robin zelfs met 7-3. Hele gezellige avond gehad! Terug naar kamp.. Twee baby hertjes gezien! Douchen en slapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tuscaloosa

Southern Sun 2014

Roadtrip!!!!

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Home sweet home!

07 September 2014

The last day

06 September 2014

Sex and the city

04 September 2014

I <3 New York

03 September 2014

Im in a New York state of mind
Daphne

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 10480

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 08 September 2014

Southern Sun 2014

Landen bezocht: