Van appreciation day - Reisverslag uit San Antonio, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu Van appreciation day - Reisverslag uit San Antonio, Verenigde Staten van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu

Van appreciation day

Blijf op de hoogte en volg Daphne

22 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Antonio

Rijden rijden rijden.. Zo zou deze dag eruit zien.. Dat wisten we van te voren dus we konden ons er op voor bereiden.. Wat voor mij en Robin betekende dat we de achterbank met z'n 2e op gingen proberen te eisen! En het is gelukt! Er is 1 plekje vrij in heel de bus, dus als je maar met z'n 2e hoeft te zitten inplaats van 3 is dat echt luxe! Wij konden dus lekker samen liggen. Veel geslapen want als je naar buiten keek zag je alleen maar een hele hoop niks! Van New Mexico naar Texas is een saaie lange rit!

Uiteindelijk om 6uur (vertrokken om half 8 sochtends) aangekomen in San Antonio. Wat dus echt een hele lange rit was.. Gelukkig heb ik bijna de hele tijd geslapen... Slaapkop!

Eerst het zwembad in gedoken, gedouched en pasta gegeten. Toen was het zover, midnight rodeo here we come! Het was eindelijk een keer tijd voor een dansje! Met de meiden in de taxi en eenmaal binnen gelijk wat drankjes gehaald! Was echt een leuke bar.. Met in de midden in een grote rondte de dansvloer, met in het midden daarvan nog een bar. Heeeel typisch en daardoor heel leuk! Er werd country music gedraaid en dan af en toe kwam er wat anders zoals sir mix a lot - i like big buts (my song). Liepen allemaal cowboys rond en ook verassend veel cougars. En ook heel veel lesbische stellen, na een aantal drankjes besloten Abby en ik ons aan te passen en ook samen de dansvloer te veroveren! We danced all night long en waren echt het beste koppel van allemaal.. Tot Robin roet in het eten gooide en jawellll ook wat dansjes met mij wilde doen! Zal ik je cowboy zijn? Vroeg hij aan me <3 Was echt heel leuk, we waren niet zo heel goed in het country dancing en line dancing but we got some moves! Veel lol gehad en dus een zeer geslaagde avond! Op het eind kwam er nog een Texas dude met me praten en die wist dus serieus niet waar Europa ligt..
Iedereen was uiteindelijk redelijk aangeschoten dus terug op t kamp sliep iedereen snel!