Wanderlust - Reisverslag uit Delft, Nederland van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu Wanderlust - Reisverslag uit Delft, Nederland van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu

Wanderlust

Blijf op de hoogte en volg Daphne

21 Februari 2014 | Nederland, Delft

The strong desire to travel and explore the world.

Het is alweer een tijdje aan het kriebelen…
Mijn Au Pair avontuur in San Francisco en New Jersey is inmiddels alweer meer dan 2 jaar geleden.. Wat word mijn volgende reis? Wat ga ik nu doen? Wat voor avontuur kan ik nu weer aangaan? En dan wederom het liefst in het land dat mij toch het meeste trekt, Amerikaaaa!
The land of the free, and home of the brave!

Maar waarom zou je gaan werken in het buitenland als je ook gewoon vakantie kunt vieren... Een roadtrip maken om precies te zijn!

Na wat zoeken op het internet kwam ik al snel terecht bij TrekAmerica. Een reisorganisatie die al sinds 1972 jongeren het avontuur van hun leven geeft! Met groepen van maximaal 12 personen, in de leeftijd van 18 tot 38 jaar ga je relaxed aan jou roadtrip beginnen met een tour leader die alles voor je regelt. Jij hoeft je dus nergens druk om te maken, je gids weet natuurlijk alle leuke plekjes te vinden en je hoeft niet met het openbaar vervoer want we zullen van plek naar plek reizen in een busje!

Maar er zijn zo veel keuzes.. zo veel mooie reizen, het is bijna onmogelijk om te kiezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Southern Sun 2014

Roadtrip!!!!

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Home sweet home!

07 September 2014

The last day

06 September 2014

Sex and the city

04 September 2014

I <3 New York

03 September 2014

Im in a New York state of mind
Daphne

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 10499

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 08 September 2014

Southern Sun 2014

Landen bezocht: