Southern Sun - Reisverslag uit Delft, Nederland van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu Southern Sun - Reisverslag uit Delft, Nederland van Daphne Steijger - WaarBenJij.nu

Southern Sun

Blijf op de hoogte en volg Daphne

13 Maart 2014 | Nederland, Delft

Jaaaa de keuze is gemaakt! Ik ga de Southern Sun doen!!

21 Days, 16 States.
This is one varied snapshot of The States!
Experience the fast paced East, the slow moving South and the laidback West coast on this classic road trip!

We starten in Los Angeles, dan op naar Las Vegas en de Grand Canyon, door via onder andere Texas en New Orleans, de hoofdstad Washington DC en we eindigen in New York. Overal waar we stoppen staan er leuke activiteiten op ons te wachten, zoals een city tour, western horseback riding en een swamp tour. We gaan vooral vaak kamperen maar soms verblijven we ook in een hotel. Het word FANTASTISCH! Ik kan nu al zowat niet meer wachten.. Als ik de reviews mag geloven word dit de reis van mijn leven, en eerlijk gezegd geloof ik dat wel ja..

Ik ga deze reis in mijn eentje maken.. Independent Woman!!!
Maar ik heb al 2 meisjes "leren kennen" via Facebook die in mijn groep zitten. Jasmine en Jade uit Nieuw-Zeeland, volgens mij zijn ze super aardig. Dat maakt het toch iets minder spannend voor me, zo ken je toch alvast iemand.

Cant Wait!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Southern Sun 2014

Roadtrip!!!!

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Home sweet home!

07 September 2014

The last day

06 September 2014

Sex and the city

04 September 2014

I <3 New York

03 September 2014

Im in a New York state of mind
Daphne

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 10492

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 08 September 2014

Southern Sun 2014

Landen bezocht: